poniedziałek, 16 grudnia 2013

Ostatnio nabyłem w promocyjnej cenie gopro 3 black edition. Byłem ciekaw jak się będzie sprawować w moich łapkach. Szczególnie zastanawiał mnie tryb 720p 120fps. 
Okazja nadażyła się tuż przed świętami w grudniu. O baterię trzeba dbać niestety, jest dosyć słaba. Świetny tryb full hd z 60 klatkami. W trybie 720p 120 niestety brak anty aliasingu (na powiększeniu pojedyńczej klatki widać schodkowanie). Widać bardzo duży skok jakościowy pomiędzy "jedynką" , którą do tej pory posiadałem a trójką. Najbardziej jednak zaskoczyła mnie jakość zdjęć. Jak na tak małą kamerkę są świetne. Zresztą zobaczcie sami poniżej. Do gustu przypadł mi też pilot. Oprócz zwykłego uruchamiania kamery i wyłączania można nim zdalnie ustawić niemal wszystkie parametry kamery. Świetna sprawa, już mam kilka pomysłów na zdjecia do których wykorzystam tą opcje. Z ciekawostek, posiada możliwość robienia zdjęć w trakcie filmowania bez przerywania tego ostatniego. Działa tylko z niektórymi trybami (np 1080p30). 

A latanie jak to na słabym żaglu na Działach. Na bezrybiu i rak ryba :)







Jak widać kamerka fajnie radzi sobie ze zdjęciami pod światło. Na pewno już na stałe zagości w mojej uprzęży.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz